Tervetuloa matkalle aurinkoon!

sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Olemme rantautuneet Koh Changin saarelle pitkän auto-lauttamatkan jälkeen. Ilona, Samuli, Eero-Pekka ja Janika jaksoivat ihmeen hyvin koko matkan Sofia Garden Resortiin asti, vaikka matkaa oli taitettu siihen mennessä viitisen tuntia.

Koh Changilla on ollut rajuja rankkasateita ja maanvyörymiä. Nyt sadekausi alkaa olla ohi!

Illalla menimme syömään koko porukan kanssa merenrantaravintolaan ja yllätyksenä meille oli järjestetty yksityinen ladyboyshow.

Aamulla lähdimme patikoimaan kohti vesiputousta. Autolla hurruuteltiin pikkupätkä ja sitten sukelsimme jalan keskelle sademetsää välillä hyvinkin haasteellista polkua pitkin puolisen kilometriä. Lopulta saavutimme määränpäämme:

Vesi oli virkistävää!! Tuskin Suomessa menisin yhtä kylmään veteen uimaan (väittivät sen olevan yli 20 asteista... Harmi, että jäi mittari hotellille). Paluumatkalla ei kyllä tullut paljoakaan hiki, kun oli hyvin jäähdytellyt.

Tuli pidettyä myös luonnontiedontunti, vaikka lajit jäivät nyt tunnistamatta.

Allaskuvilta ei kait voi välttyä!

Ja illalla syömään. Lapset tilaavat paikallista Roti prataa... hintaan 30 b lätty.

Tänään suuntasimme hiekkarannalle.

Rantaleikkien päätteeksi kävimme Bang Baon uivilla markkinoilla matkamuisto-ostoksilla ja  syömässä mereneläviä; katkarapuja ja mustekaloja.

Kotimatkalla lavataksin kyydissä. Mutkia, mäkiä, mutkiä ja mäkiä!!

Näköalapaikalle piti tietysti poiketa!

Tuolla olisi yksi autio hiekkaranta....
Illalla kävimme reissun ekalla pitsalla. Hyvää oli!
Hyvää yötä Koh Changilta!

Anonyymi kirjoitti...

Voi kun hienon näköistä seikkailumatkailua ;) ja houkuttelevia kuvia... Nauttikaa!

t: Paula

maallakin on jo tosi kylmää vettä, vaikka sinne saunasta pulahdammekin, vaarilla ei vaan ole noin hienoja tanssijoita viihdyttämässä.Jaksakaa hyvin ja olkaa iloisella mielellä, mummi